LISTE FINALE cu studenții bursieri în semestrul I, an universitar 2022-2023

Întrucât după perioada de contestații nu au intervenit modificări, listele preliminare * şi ** de mai sus  afișate în data de 10.11.2022 devin LISTE FINALE și se transmit către Compartimentul Burse, pentru prelucrarea datelor și efectuare demersurilor la nivel UAIC, pentru viramente.

Reiterăm rugămintea pentru studenții care nu au comunicat IBAN-ul asociat contului bancar  (a se vedea tabelul anexat *** - CLICK), să procedeze de urgență  cu aceste diligențe, pentru a se putea desfășura corespunzător procesul de virament al burselor la nivelul UAIC.

Totodată, reamintim tuturor studenților eligibili ** pentru preluarea tabletei oferite prin proiectul E-Educație pentru Toți,  ca au OBLIGATIVITATEA de a efectua demersurile necesare în această direcție, așa cum a fost comunicat în data de 10.11.2022, la afișarea listelor cu studenții bursieri sociali și cu cei eligibili pentru  preluarea tabletei și a accesoriilor aferente.

Afişat: 15.11.2022




FOARTE IMPORTANT

Rugăm insistent a nu se ignora aceste informații, inclusiv pe cele cuprinse în cadrul listei cu bursele sociale.

CUANTUMUL burselor este:

Bursă de MERIT: 730 lei

Bursa  INTEGRALĂ de studiu:  630 LEI

Bursa PARȚIALĂ de studiU: 580 lei

Bursa SOCIALĂ:  580 lei

Listele afisate sunt rezultatul aplicării prevederilor Regulamentului de acordare a burselor si a altor forme de sprijin material și ale Ordinului M.E.N.nr. 3392 din 27 februarie 2017, publicat în MO nr. 155 din 2 martie2017)

Fondul de burse a fost impartit pe ani si specializari, in conformitate cu numarul de studenti si a aplicarii criteriilor de departajare, propuse si avizate de catre Consiliul Facultatii in ședinta din data de 04.10.2022 si aprobate de catre Biroul Executiv al Consiliului de Administratie al UAIC (nr. 11SA/05.10.2022).

Comisia de analiza, evaluare dosare si atribuire burse s-a intrunit in data de 09.11.2020 si a procedat la alcatuirea listelor, in baza criteriilor regulamentare:

  • Limita fondurilor disponibile rezultate in urma impartirii pe ani si specializari, proportional cu numarul de studenti
  • Aplicarea criteriilor de departajare (unde a fost cazul)

Studenții care urmează, în paralel, două specializări si care se regăsesc pe listele de burse la ambele, trebuie să opteze:

a). pentru bursa care are un cuantum mai mare (exemplu: La FEAA e pe listele la burse integrale iar la Drept pe listele la bursa parțială, va opta pentru cea de la FEAA)

b). dacă la ambele specializări/facultăți se afla pe listele de burse, va rămâne pe listele finale și va primi bursă de la specializarea/facultatea unde se află la buget/unde are actele depuse în original.

În ambele situații, studentul este obligat să anunțe URGENT ambele facultăți despre opțiunea lui, pentru a se evita inadvertențele din listele finale ale celor două facultăți. BURSELE NU POT FI CUMULATE LA DOUA SPECIALIZARI/FACULTATI (nici cele de studiu, nici cele sociale).

PLATA BURSELOR CĂTRE STUDENŢI SE FACE  EXCLUSIV PRIN VIRAMENT BANCAR

Ca urmare,

  • CONTURILE IBAN (adresa/scrisoarea băncii de emitere a contului sau un extras de cont, care trebuie sa contina neaparat numele si prenumele studentului titular al bursei)
  • Fie se vor depune personal la cabinet 36, demisol, corp A (langa Laboratorul de Criminalistica) la d-na Andrada Timofte.
  • Fie se vor transmite in fotocopie sau document generat din contul personal, in format .pdf, prin internet banking, în regim de URGENȚĂ, la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
  • Studenţii care în SEMESTRELE TRECUTE au avut plăţi de burse într-un cont bancar, NU mai trebuie să comunice contul IBAN, decât în situația în care și-au închis contul și au deschis un altul. Studenții care nu au avut un cont IBAN declarat la Universitate în acest scop, trebuie să efectueze neapărat și de urgență acest demers.
  • Băncile la care studenții pot să-și deschidă cont pentru virarea burselor, sunt: B.R.D. / Banca Transilvania / ING /B.C.R. / Raiffeisen /Alpha Bank / Piraeus Bank

Eventualele CONTESTAȚII,  scrise si motivate, se pot depune:

  • pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Termenul de depunere: 24 ore de la data și ora afișării (până la data de 11.11.2022, ora 17.00
  • După soluționarea eventualelor contestații, listele devin finale și se vor transmite  către Compartimentul BURSE al Biroului Probleme Sociale – Direcția Cămine și Cantine – UAIC.