Rezultate admitere studii de licenţă - Runda 1, sesiunea iulie 2024 (26.07.2024)

Prezentele rezultate au fost afişate la data de 26.07.2024, ora 20:30. Eventualele contestaţii se vor formula în scris, pe email, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., în termen de maxim 24 de ore de la prezenta afişare, cel târziu până la data de 27.07.2024, ora 20:30. Titlul mesajului va fi: „Contestatie admitere licență_Nume si prenume candidat_Nr. dosar”. Contestația poate viza exclusiv rezultatul admiterii, nu și baremul la testul la limba română sau nota obținută la acest test!

Condiţii de înmatriculare (confirmare a locului pentru candidaţii admişi)

 După afişarea/comunicarea rezultatelor la concursul de admitere (26 iulie 2024), pentru a ocupa locul obţinut la concurs, candidaţii admişi trebuie să se înmatriculeze în perioada 29 iulie – 3 august 2024 (luni-vineri, 10:00-17:00, sâmbătă, 10:00-13:00), în data și la ora la care au fost programați (click pentru programare). În cazul în care, din motive întemeiate, candidații nu se pot prezenta în data și la ora la care au fost programați, aceștia se pot prezenta în altă zi (cel târziu până pe 3 august 2024, ora 13:00), fără a fi necesară efectuarea unei alte programări, cu mențiunea că vor avea prioritate candidații care respectă programarea.

Pentru confirmarea locului, candidații admiși au următoarele OBLIGAŢII, cu prezentarea fizică la sediul Facultății, în sălile S5/S6 (Corp A, B-dul Carol I, nr. 11, intrarea registratură):

  1. Dacă înscrierea s-a realizat online, să depună dosarul complet (pentru lista actelor necesare, click aici). Dacă înscrierea s-a realizat fizic, să depună la dosar diploma de bacalaureat şi foaia matricolă în original, dacă nu au fost depuse deja, indiferent de forma de învăţământ (IF sau IFR) sau forma de finanţare (buget/taxă), cu excepţia celor înmatriculaţi la buget la altă facultate. Aceștia din urmă vor depune la dosarul de la Facultatea de Drept documentele de studiu în copie legalizată şi adeverinţa emisă de facultatea la care s-au înmatriculat la buget, care atestă depunerea actelor de studii în original la facultatea respectivă (*mențiune: un student nu poate urma concomitent studii de licenţă bugetate la două facultăţi).
  2. Să încheie contractul de studii, al cărui conținut poate fi consultat la următoarele link-uri: contract IF/contract IFR (contractele se pun la dispoziție imprimate la sediul Facultății, nefiind necesară imprimarea anterioară de către candidat).
  3. Să achite taxa de înmatriculare, după cum urmează:
  • Candidații admiși pe locuri finanțate de la buget vor achita taxa de înmatriculare de 100 lei. În cazul retragerii dosarului de înscriere, această taxă nu se restituie.
  • Candidații admiși pe locuri cu taxă (IF sau IFR) vor achita suma de 800 lei (50% din taxa de școlarizare pentru primul semestru).
  • Plata se poate face prin card pe platforma eadmitere.uaic.ro (recomandat) sau plati-taxe.uaic.ro sau în numerar la ghișeele BRD (cod 38 pentru IF- buget; cod 31 pentru IF – taxă și IFR).
  • Dacă plata se realizează prin platforma eadmitere.uaic.ro, nu este necesară imprimarea dovezii de plată, întrucât plata se confirmă automat în platformă. Dacă plata se realizează prin site-ul plati-taxe.uaic.ro, candidații vor depune la dosar copia imprimată a emailului de confirmare a plății. Dacă plata se realizează în numerar la ghișeele BRD, candidații vor depune la dosar dovada plății în original pentru locurile la buget și în copie pentru locurile cu taxă.
  1. Candidaţii admişi la forma de învăţământ cu frecvenţă au obligaţia de a depune la dosar şi un document conținând un cont IBAN (cont bancar deschis în nume propriu, nu cont deschis pe alt nume: părinţi, fraţi etc.). Băncile la care studenții pot să-și deschidă cont pentru virarea burselor, sunt: B.R.D. / Banca Transilvania / ING /B.C.R. / Raiffeisen /Alpha Bank / Piraeus Bank.

După expirarea termenului (3 august 2024, ora 13:00), candidaţii admişi care nu au îndeplinit aceste obligaţii (nu au încheiat contractul de studii, nu au depus actele în original - după caz - şi nu au achitat taxele aferente) VOR FI DECLARAŢI RESPINŞI (conform art. 63-64 din Regulamentul de admitere, disponibil aici - link). Locurile rămase libere vor fi ocupate de următorii candidaţi care îndeplinesc condiţiile de admitere (în ordinea descrescătoare a mediilor şi în funcţie de opţiunea exprimată la înscriere), sub condiția neretragerii dosarului.

Candidaţii care nu au fost iniţial admişi pot menţine dosarul în concurs, având obligaţia de a urmări platforma de admitere/pagina web a facultăţii şi programul rundelor subsecvente de afişare a rezultatelor. Dacă la una dintre rundele subsecvente sunt declaraţi admişi, în termenul ce va fi comunicat pe site au obligaţia de a desfăşura procedurile de confirmare a locului, în caz contrar urmând a fi declaraţi respinşi.

INREGISTRARE optiuni de CAZARE pentru candidații admişi în sesiunea iulie 2024 la cursuri CU FRECVENȚĂ (click)