În atenţia studenţilor de la învăţământ cu frecvenţă (IF) şi frecvenţă redusă (IFR) exmatriculaţi şi a celor care revin din întrerupere de studii (februarie 2025)
Reînscrierea (reînmatricularea/revenirea din întrerupere de studii) în anul universitar 2024-2025, semestrul al II-lea, se va face online în perioada 17-19 februarie 2025 (în limita capacităţii de şcolarizare), prin completarea formularului şi ataşarea documentelor necesare, în format pdf.
Reînscrierea se poate realiza numai în limita capacității de școlarizare.
Având în vedere hotărârea adoptată de Consiliul Facultății de Drept în ședința din 8 septembrie 2022, în cazul în care numărul cererilor de reînmatriculare și de revenire din întrerupere de studii depuse de studenți depășește capacitatea de școlarizare, criteriile care se aplică pentru soluționarea acestor cereri sunt următoarele: are prioritate studentul care revine din întrerupere studii; în cazul studenților reînmatriculați, se vor avea în vedere următoarele criterii de departajare (în această ordine): a) numărul de discipline promovate; b) numărul de credite acumulate; c) punctajul obținut.
Studenții exmatriculați pentru retragerea de la studii pot fi reînscriși numai dacă sunt declarați admiși în urma participării la un nou concurs de admitere.
Procedura se va desfăşura online:
- Etapa 1: Completare formular: https://forms.office.com/e/Q8f9dmE1h2
- Etapa 2: După completarea formularului din etapa 1 veţi primi un email pe adresa completată în formular la care trebuie să răspundeţi (Reply):
- Fără a modifica textul din Subiectul mesajului PRIMIT (sau cu textul trimis în subiectul mesajului de forma “##2025febReinmatriculari##ID## – Data cu oră”). Acest şir e generat automat si nu trebuie editat de dv.
- Către adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (trebuie dat Reply/răspuns să conţină textul din subiect)
- Ataşând la email documentele din lista de mai jos (numerotate, cu nume candidat si denumire sugestivă conţinut fişier ex: 1 nume prenume fisa inscriere.pdf)
După începerea semestrul al II-lea, toţi studenţii care se reînscriu în perioada specificată mai sus sunt obligați să semneze contractul de studii şi fişa de înscriere. Neîndeplinirea acestei obligaţii constituie motiv de exmatriculare.
IMPORTANT! Studenţii care se reînmatriculează în această perioadă vor reface activitatea didactică şi vor susţine în sesiunea de examene din vara anului 2025 DOAR EXAMENELE RESTANTE/DIFERENŢE DIN SEMESTRUL AL II-LEA!
DOCUMENTE NECESARE PENTRU REÎNMATRICULARE:
Vă rugăm denumiţi fişierele specificând la început numele dumneavoastră: „Nume prenume – xxxxxxx.pdf”, unde xxxxxxx reprezintă pe scurt conţinutul documentului (de exemplu „Popescu Cristian – cerere de reinmatriculare.pdf”, „Popescu Cristian – taxa reinmatriculare.pdf”).
Studenţii care au discipline nepromovate, în toţi anii de şcolarizare parcurşi, însumând mai mult de 30 de credite sau nu au achitat taxa de şcolarizare se vor putea reînmatricula în acelaşi an de studiu, în limita capacităţii de şcolarizare, ataşând:
- cererea de reînmatriculare (semnată);
- chitanţa de plată a taxei de reînmatriculare în cuantum de 200 lei (taxa se achită la BRD - cod 29, se va specifica forma de învăţământ IF sau IFR);
- chitanţa de plată a debitului restant din taxa de şcolarizare din ultimul an în care aţi fost înmatriculaţi (taxa se achită la BRD - cod 31, se va specifica forma de învăţământ IF sau IFR) - acolo unde este cazul.
Studenţii care au beneficiat de întrerupere de studii se vor înscrie în anul universitar 2024-2025, semestrul al II-lea, completând cererea de reluare a studiilor. Neîndeplinirea acestei obligaţii constituie motiv de exmatriculare.
Studenţii exmatriculaţi pentru retragerea de la studii nu pot fi reînmatriculaţi.
Se va verifica dosarul de student, în cazul în care este necesară actualizarea documentelor veţi fi anunţaţi pe email.
PRECIZĂRI SUPLIMENTARE PENTRU TOATE CATEGORIILE:
Studenţii care au fost exmatriculați şi care depun cerere de reînmatriculare, la reluarea studiilor, trebuie să îndeplinească cerințele rezultate în urma modificării planurilor de învățământ, aplicându-se sistemul european de credite transferabile (susţinerea unor eventuale diferenţe ca urmarea a alinierii la planul seriei cu care sunt reînmatriculaţi). Recunoaşterea disciplinelor promovate se face, pe baza solicitării din cererea de reînmatriculare, de către o comisie constituită la nivel de facultate, cu verificarea identității de curriculă, pentru fiecare disciplină, între momentul promovării examenului şi momentul reînmatriculării. Această exigență este valabilă şi în situația în care studentul este înscris, în mod repetat, în acelaşi an de studii (extras din regulament).
1) Studenții care se vor reînmatricula în anul II (2024-2025) vor verifica planul de învățământ al seriei 2023-2027, la care se vor alinia. Aceștia vor reface obligatoriu activitatea de seminar şi vor susține examen la disciplinele restante şi eventualele examene de diferență:
Pentru studenții de la IF
Anul I – 2023-2024 https://laws.uaic.ro/images/plan/23_24/ifr/2324_IFR_anul_1.pdf
Anul II – 2024-2025 – https://laws.uaic.ro/images/plan/serii/PLAN_IF_SERIA_2024-2028.pdf
Pentru studenții de la IFR
Anul I – 2023-2024 https://laws.uaic.ro/images/plan/23_24/ifr/2324_IFR_anul_1.pdf
Anul II – 2024-2025 – https://laws.uaic.ro/images/plan/serii/PLAN_IF_SERIA_2024-2028.pdf
- Studenții care se vor reînmatricula în anul III (2024-2025) vor verifica planul de învățământ al seriei 2022-2026, la care se vor alinia. Aceștia vor reface obligatoriu activitatea de seminar şi vor susține examen la disciplinele restante şi eventualele examene de diferență:
Pentru studenții de la IF
Anul I – 2022-2023 https://laws.uaic.ro/images/plan/22_23/if/2022_2023_Plan_inv_licenta_IF_an_I.pdf
Anul II – 2023-2024 https://laws.uaic.ro/images/plan/23_24/ifr/2324_IFR_anul_2.pdf
Anul III – 2024-2025 – https://laws.uaic.ro/images/plan/serii/PLAN_IF_SERIA_2024-2028.pdf
Pentru studenții de la IFR
Anul I – 2022-2023 https://laws.uaic.ro/images/plan/22_23/ifr/2022_2023_Plan_inv_licenta_IFR_an_I.pdf
Anul II – 2023-2024 https://laws.uaic.ro/images/plan/23_24/ifr/2324_IFR_anul_2.pdf
Anul III – 2024-2025 – https://laws.uaic.ro/images/plan/serii/PLAN_IF_SERIA_2024-2028.pdf
- Studenții care se vor reînmatricula în anul IV (2024-2025) vor verifica planul de învățământ al seriei 2021-2025, la care se vor alinia. Vor reface obligatoriu activitatea de seminar şi vor susține examen la disciplinele restante şi eventualele examene de diferență:
Pentru studenții de la IF
Anul I – 2021-2022 https://laws.uaic.ro/images/plan/21_22/2021_2022_plan_inv_if_an1.pdf
Anul II – 2022-2023 https://laws.uaic.ro/images/plan/22_23/if/2022_2023_Plan_inv_licenta_IF_an_II.pdf
Anul III – 2023-2024 https://laws.uaic.ro/images/plan/23_24/ifr/2324_IFR_anul_3.pdf
Anul IV – 2024-2025 – https://laws.uaic.ro/images/plan/serii/PLAN_IF_SERIA_2024-2028.pdf
Pentru studenţii de la IFR
Anul I – 2021-2022 https://laws.uaic.ro/images/plan/21_22/2021_2022_plan_invatamant_ifr_an1.pdf
Anul II – 2022-2023 https://laws.uaic.ro/images/plan/22_23/ifr/2022_2023_Plan_inv_licenta_IFR_an_II.pdf
Anul III – 2023-2024 https://laws.uaic.ro/images/plan/23_24/ifr/2324_IFR_anul_3.pdf
Anul IV – 2024-2025 – https://laws.uaic.ro/images/plan/serii/PLAN_IF_SERIA_2024-2028.pdf
Taxa de şcolarizare pentru anul universitar 2024-2025, pentru studenţii reînmatriculaţi în acelaşi an de studiu, se va recalcula şi se va afişa în contul de Esims după începerea semestrului al II-lea ( 1 credit = taxa de şcolarizare pe semestrul în curs/30 de credite). Taxa se va achita la BRD, cod 31.
Disciplinele nepromovate/diferenţele din anii anteriori (altele decât cele din anul repetat) se vor achita separat la BRD - cod 35, la un termen stabilit ulterior de facultate, pe baza înscrierii din fişa semestrială.