Rezultate admitere studii de masterat - români de pretutindeni - Runda 1, sesiunea iulie 2025 (21.07.2025)
Prezentele rezultate au fost afişate la data de 21.07.2025, ora 11:00. Eventualele contestaţii se vor formula în scris, pe email, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., în termen de maxim 24 de ore de la prezenta afişare, cel târziu până la data de 22.07.2025, ora 11:00. Titlul mesajului va fi: „Contestatie admitere masterat_Nume si prenume candidat_Nr. dosar”. Contestația poate viza EXCLUSIV rezultatul admiterii.
Condiţii de înmatriculare (confirmare a locului pentru candidaţii admişi):
După afişarea/comunicarea rezultatelor la concursul de admitere (21 iulie 2025), pentru a ocupa locul obţinut la concurs, candidaţii admişi trebuie să se înmatriculeze în perioada 22 iulie – 25 iulie 2025 (marți-vineri, 10:00-18:00).
Pentru confirmarea locului, candidații admiși au următoarele OBLIGAŢII, cu prezentarea fizică la sediul Facultății, în sala S3 (Corp A, B-dul Carol I, nr. 11, intrarea registratură):
- Dacă înscrierea s-a realizat online, să depună dosarul complet (pentru lista actelor necesare, click aici). Dacă înscrierea s-a realizat fizic, să depună la dosar actele de studii liceale și universitare în original, dacă nu au fost depuse deja, indiferent de forma de finanţare (buget/taxă), cu excepţia celor înmatriculaţi la buget la altă facultate. Aceștia din urmă vor depune la dosarul de la Facultatea de Drept documentele de studiu în copie legalizată şi adeverinţa emisă de facultatea la care s-au înmatriculat la buget, care atestă depunerea actelor de studii în original la facultatea respectivă.
- Să completeze formularul de confirmare (Anexa 3 la Metodologie) – formularele se pun la dispoziție imprimate la sediul Facultății, nefiind necesară imprimarea anterioară de către candidat.
- Candidații admiși pe locuri cu taxă vor achita suma de 800 lei.
- Plata se poate face prin card pe platforma eadmitere.uaic.ro (recomandat) sau plati-taxe.uaic.ro sau în numerar la ghișeele BRD (cod 2403 31 pentru IF – taxă).
- Dacă plata se realizează prin platforma eadmitere.uaic.ro, nu este necesară imprimarea dovezii de plată, întrucât plata se confirmă automat în platformă. Dacă plata se realizează prin site-ul plati-taxe.uaic.ro, candidații vor depune la dosar copia imprimată a emailului de confirmare a plății. Dacă plata se realizează în numerar la ghișeele BRD, candidații vor depune la dosar copie după dovada plății.
- Să depună la dosar un document conținând un cont IBAN (cont bancar deschis în nume propriu, nu cont deschis pe alt nume: părinţi, fraţi etc.). Băncile la care studenții pot să-și deschidă cont pentru virarea burselor sunt: B.R.D. / Banca Transilvania / ING /B.C.R. / Raiffeisen /Alpha Bank / Piraeus Bank.
După expirarea termenului (25 iulie 2025, ora 18:00), candidaţii admişi care nu au îndeplinit aceste obligaţii (nu au completat formularul de confirmare, nu au depus actele în original - după caz - şi nu au achitat taxele aferente) VOR FI DECLARAŢI RESPINŞI (conform art. 14 din Metodologia de admitere). Locurile rămase libere vor fi ocupate de următorii candidaţi care îndeplinesc condiţiile de admitere (în ordinea descrescătoare a mediilor şi în funcţie de opţiunea exprimată la înscriere), sub condiția neretragerii dosarului.
Candidaţii care nu au fost iniţial admişi pot menţine dosarul în concurs, având obligaţia de a urmări platforma de admitere/pagina web a facultăţii şi programul rundelor subsecvente de afişare a rezultatelor. Dacă la una dintre rundele subsecvente sunt declaraţi admişi, în termenul ce va fi comunicat pe site au obligaţia de a desfăşura procedurile de confirmare a locului, în caz contrar urmând a fi declaraţi respinşi.
ÎNREGISTRARE opțiuni de CAZARE pentru candidații admiși în sesiunea iulie 2025 la cursuri CU FRECVENȚĂ