LISTE PRELIMINARE cu studenții bursieri în semestrul al II-lea, an universitar 2023-2024

FOARTE IMPORTANT

Listele afișate sunt rezultatul aplicării prevederilor REGULAMENTULUI privind acordarea burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenții din ciclurile  de studii universitare de licență și master înmatriculați la Universitatea “Alexandru Ioan Cuza” din Iași

Cuantumuri burse (cf. H.S. - UAIC din data de 16.11.2023):

  • Bursa de performanţă ştiinţifică - 1320 lei;
  • Bursa de performanţă I -1050 lei;
  • Bursa de performanţă II - 950 lei;
  • Bursa socială - 900 lei.

Perioada de acordare (cf. art. 22 din Regulament):

  • pentru anii neterminali (anii I-III licență și anul I al masteratelor Drept European și Drept și Ordine Publică – Filiala Focșani): 01.04.2024 - 30.09.2024
  • pentru anii terminali (anul IV licență, anul al II-lea de la masteratele Drept European și Drept și Ordine Publică – Filiala Focșani, precum și toate specializările de masterat cu un an de studiu): 26.02.2024 - 12.07.2024

Comisia de analiză, evaluare dosare și atribuire burse s-a întrunit în data de 01.04.2024 și a procedat la împărțirea fondului și alcătuirea listelor, în baza criteriilor regulamentare și a clasamentelor rezultate în urma punctajelor obținute de către studenți în semestrul I al anului universitar 2023-2024:

  • Limita fondurilor disponibile rezultate în urma împărțirii pe ani si specializări, proporțional cu numărul de studenți (cf. art. 17 din Regulament);
  • Aplicarea criteriilor de departajare, unde a fost cazul (cf. art. 49, alin.5 din Regulament);
  • Studenții care au depus dosar de bursă socială si care nu se regăsesc pe liste, fie nu îndeplinesc condiția minimului 20 credite în semestrul anterior (art. 56 din Regulament), fie din motivul atingerii limitei fondului disponibil (30% din fondul total, cf. art. 17 din Regulament și în baza menținerii acestui procent de către Comisia de burse) și a prioritizării tipurilor de cazuri sociale (cf. art. 58 din Regulament).

Cf. art. 23, 24, 25 și 26 din Regulament, studenții care urmează, în paralel, două specializări (facultăți diferite) si care se regăsesc pe listele de burse la ambele, trebuie să opteze:

a). pentru bursa care are un cuantum mai mare (exemplu: La FEAA e pe listele la burse BP I iar la Drept pe listele la bursa BP II, va opta pentru cea de la FEAA)

b). dacă la ambele specializări/facultăți se afla pe listele de burse de aceeași categorie, va rămâne pe listele finale și va primi bursă de la specializarea/facultatea unde se află la buget (unde are actele depuse în original).

În ambele situații, studentul este obligat să anunțe URGENT ambele facultăți despre opțiunea lui, pentru a se evita inadvertențele din listele finale ale celor două facultăți. BURSELE NU POT FI CUMULATE LA DOUA SPECIALIZĂRI/FACULTĂȚI (nici cele de performanță, nici cele sociale).

PLATA BURSELOR CĂTRE STUDENŢI SE FACE  EXCLUSIV PRIN VIRAMENT BANCAR

Ca urmare, CONTURILE IBAN (adresa/scrisoarea băncii de emitere a contului sau un extras de cont, care trebuie sa conțină neapărat numele si prenumele studentului titular al bursei) se vor transmite, în regim de URGENȚĂ.

  • fie se vor depune personal la cabinet 36, demisol, corp A (lângă Laboratorul de Criminalistica) la d-na Cristina BAGIU.
  • fie se vor transmite in fotocopie sau document generat din contul personal, in format .pdf, prin internet banking, la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
  • Studenţii care în SEMESTRELE TRECUTE au avut plăţi de burse într-un cont bancar, NU mai trebuie să comunice contul IBAN, decât în situația în care și-au închis contul și au deschis un altul (art. 46 din Regulament);
  • Studenții care nu au avut un cont IBAN declarat la Universitate în acest scop, trebuie să efectueze neapărat și de urgență acest demers (art. 45 din Regulament);
  • Băncile la care studenții pot să-și deschidă cont pentru virarea burselor, sunt: B.R.D. / Banca Transilvania / ING /B.C.R. / Raiffeisen /Alpha Bank / Piraeus Bank

Eventualele CONTESTAȚII (scrise, motivate, semnate) se pot depune la secretariatul I.F. al Facultății, începând cu data de 02.04.2024 ora 09.00 până la data de 04.04.2024, ora 09.00). După soluționarea eventualelor contestații, listele devin finale și se vor transmite  către Compartimentul BURSE al Biroului Probleme Sociale - Direcția Cămine și Cantine – UAIC (cf. art. 36,37 și 38 di  Regulament).